E-procurement

E-procurement binnen Dustin

Via onze webshop www.sa.nl/shop kun je onder andere offertes aanvragen, orders plaatsen, facturen inzien, storingen of RMA’s melden en volgen. Een account kun je aanvragen via de webshop zelf of via jouw vaste contactpersoon binnen Dustin.

Koppeling met Dustin

De meest optimale vorm van E-procurement is echter een E-procurement koppeling tussen jouw inkoopsysteem en het systeem van Dustin. Hiermee kan het volledige bestel- en facturatieproces en de serviceafhandeling worden geautomatiseerd.

Dustin beschikt al over een groot aantal standaard berichten en is al gekoppeld met een scala aan inkoopportalen, maar ook het opzetten van een specifieke koppeling behoort tot de mogelijkheden.

Voordelen E-procurement

Een sneller en efficiënter proces dat jouw medewerker(s) tijd bespaart

Minder fouten door het elimineren van handmatige invoer

Milieuvriendelijk vanwege digitalisering van documenten

Persoonlijk advies nodig van onze consultants?

088 – 011 82 82

Bereikbaar tussen 09:00 – 16:00

Verstuur bericht

via ons contactformulier

Contact opnemen

ContactformulierClose

Bedankt voor uw interesse in Dustin. Op werkdagen tussen 8:30 en 17:30 uur kunt u voor zakelijk IT advies live met een van onze medewerkers chatten of whatsappen. Laat hieronder uw vraag achter dan zorgen wij er voor dat u binnen 1 werkdag een antwoord krijgt.

* u kunt als Consument niet bij ons bestellen. => Lees hier onze privacy- en cookieverklaring